Gastenbestandopbouwen met e-mailmarketing

Waarom e-mail marketing werkt

Voordat we beginnen met e-mailmarketing moet er eerst wat duidelijk gemaakt worden…. Vaak horen we van mensen dat nieuwsbrieven niet meer werken. Dat het ouderwets is om nieuwsbrieven te sturen en dat er vaak geen extra omzet uit komt. En daar kunnen we geen ongelijk in geven. Maar dan gaan er bij ons gelijk belletjes rinkelen. Want het probleem is dan dat de e-mails niet op de juiste manier worden gestuurd en niet bij de juiste doelgroep terecht komen.

Wij halen direct omzet uit onze mailings

Waar het merendeel van de nieuwsbrieven tussen de 25% en 35% geopend wordt, worden onze e-mails tussen de 55% en 75% geopend. En krijgen wij op deze manier direct omzet uit elke mail dat we sturen. Je moet alleen even weten op welke manier je dit kunt bereiken.

Wij vinden e-mailmarketing het belangrijkste onderdeel van onze marketing.

Waarom? Dat is simpel. Gasten hebben bij het verblijf hun e-mailadres vrijwillig achtergelaten. Of zij hebben aangegeven jouw e-mails te willen ontvangen. Deze gasten zijn dus direct geïnteresseerd in jouw restaurant. Als deze gasten in de e-maillijst staan, kunnen wij hun ten alle tijden bereiken met informatie over bijvoorbeeld; de nieuwe menukaart, acties en aanbiedingen of onze mogelijkheden met feestdagen.

Maar we gaan een stapje verder…

Voordat gasten op onze e-maillijsten komen, willen we wel weten in welke onderdelen van het restaurant zij interesse hebben. Zodat we alleen maar informatie sturen over die onderdelen. Dat zorgt ervoor dat we eenvoudig onze gasten kunnen bereiken. En vrijwel niemand zich meer uitschrijft uit onze mailinglijst.

Zullen we samenwerken? Bekijk onze tarieven.

Tarieven