Dagelijks zitten jouw gasten op internet

Laat ze niet zomaar voorbij lopen!

Kijk eens naar buiten… wat zie je? Mensen buiten op straat en lopen langs jouw restaurant. Of rijden in een auto voorbij. Het liefst wil je al deze mensen wel bij jou binnen hebben. Om de aandacht van deze mensen te krijgen zetten we een krijtbord buiten met een aanbieding of gerechten van de dag. We zorgen dat de gevel van het restaurant er netjes uit ziet. We hebben bloemen neergezet en dit voorjaar alles opnieuw in de verf gezet. Kortom; we proberen op te vallen aan de voorbijgangers!

​Het interessante is dat deze ‘voorbijgangers’ ook op internet zitten. Facebook en Instagram worden dagelijks veel bezocht… En ook door jouw gasten. Maar nu wordt het moeilijk. Want om deze mensen naar jouw restaurant te trekken, moet je ervoor zorgen dat je online ook opvalt. Dat de gevel er online ook netjes uit ziet, laten we maar zeggen. Daar hebben we verschillende mogelijkheden voor ontwikkeld. Kom je een kijkje bij ons nemen?

Dit wordt de route om meer gasten te bereiken

We maken gebruik van social-mediakanalen om jouw ‘voorbijgangers’ online te bereiken. De website van het restaurant is online jouw visitekaartje. Dat moet altijd up-to-date zijn. Wanneer gasten in het restaurant zijn geweest, is het leuk wanneer zij vriend worden van jouw restaurant. Vrienden kunnen we daarna altijd bereiken door middel van e-mailmarketing.

Jouw marketingpartner

​RestaurantSupport is een online marketingbureau dat in 2017 is opgezet specifiek voor restaurants. Op dit moment helpen wij verschillende restaurants om meer gasten te bereiken via online kanalen. En met succes! Omdat we alleen restaurants bedienen zijn we specialist geworden op ons gebied. We begrijpen de markt en spreken dezelfde taal. Pluk daar de voordelen van.

We streven ernaar dat restaurants hun eigen gasten weten te bereiken. Niet via kortingsacties, maar door de kwaliteiten van het restaurant te laten zien. Kortingsacties zijn voor korte termijn successen, maar op de lange termijn levert die helaas alleen mar schade op.

restaurantSupport stap 1 kalender

Stap 1

De kalender

Wat staat er op jouw agenda? De kalender biedt de rode draad door jouw marketingactiviteiten. Zonder deze kalender zouden we in het wilde weg schieten.

restaurantSupport stap 2 social-media

Stap 2

Social-media

Eerst richten we ons op de social-media kanalen Facebook en instagram. We zorgen voor meer volgers en bieden een structuur om dit op gang te houden.

Stap 3

Website

De website is het visitekaartje van jouw restaurant. Daar wordt de menukaart bekeken, zien we waar het restaurant ligt en kunnen we een reservering maken.

Stap 4

In het restaurant

Is de gast op bezoek dan moeten we onze producten op verschillende manieren kunnen aanbieden via een mooie overzichtelijke menukaart.

Stap 5

Jouw eigen gasten

Gasten vragen we om het e-mailadres achter te laten. Zij kennen jouw restaurant en zo kunnen we ze na het bezoek zelf benaderen.

Menukaart bekijken

De marketingstructuur hebben we al voor je uitgetekend.

Nu hoef je er alleen nog maar mee aan de slag te gaan.
Menukaart bekijken