Dagelijks zitten jouw gasten op internet

Laat ze niet zomaar voorbij lopen…

Kijk eens naar buiten… Wat zie je?

Mensen buiten op straat en lopen langs jouw restaurant. Of rijden in een auto voorbij. Het liefst wil je al deze mensen wel bij jou binnen hebben. Om de aandacht van deze mensen te krijgen zetten we een krijtbord buiten met een aanbieding of gerechten van de dag. We zorgen dat de gevel van het restaurant er netjes uit ziet. We hebben bloemen neergezet en dit voorjaar alles opnieuw in de verf gezet. Kortom; we proberen op te vallen aan de voorbijgangers!

Het interessante is dat deze ‘voorbijgangers’ ook op internet zitten. Facebook en Instagram worden dagelijks veel bezocht… En ook door jouw gasten. Maar nu wordt het moeilijk. Want om deze mensen naar jouw restaurant te trekken, moet je ervoor zorgen dat je online ook opvalt. Dat de gevel er online ook netjes uit ziet, laten we maar zeggen. Daar hebben we verschillende mogelijkheden voor ontwikkeld. Kom je een kijkje bij ons nemen?

RestaurantSupport is een online marketingbureau dat in 2017 is opgezet specifiek voor restaurants. Op dit moment helpen wij verschillende restaurants om meer gasten te bereiken via online kanalen. En met succes! We streven ernaar dat restaurants hun eigen gasten weten te bereiken. Niet via kortingsacties, maar door de kwaliteiten van het restaurant te laten zien. Ben je benieuwd hoe we dat doen? Je leest er hier meer over.

De 5 stappen van RestaurantSupport

De kalender

Stap 1

De marketing kalender

De kalender biedt de rode draad door jouw marketingactiviteiten. Zonder deze kalender zouden we in het wilde weg schieten.

Social-media

Stap 2

Social-media

Eerst richten we ons op de social-media kanalen Facebook en instagram. We zorgen voor meer volgers en bieden een structuur om dit op gang te houden.

Restaurant website

Stap 3

Restaurant website

De restaurantwebsite is het visitekaartje van jouw restaurant. Daar wordt de menukaart bekeken, zien we waar het restaurant ligt en kunnen we een reservering maken.

In het restaurant

Stap 4

In het restaurant

Heeft de gast voor jouw restaurant gekozen, dan vragen we na het bezoek of we het e-mailadres mogen hebben en of alles naar wens is geweest. Een stukje aftersales.

Jouw eigen gasten

Stap 5

Jouw eigen gasten

Als we het e-mailadres hebben ontvangen, dan kunnen we de gasten ook direct benaderen op basis van interessegebied. Zo houden we de gast dichtbij ons.

De marketingstructuur hebben we al voor je uitgetekend!

Nu hoef je er alleen nog maar mee aan de slag te gaan.
Bekijk onze all-in pakketten!